mano tanhai


zendegi

........

y vaqtai khodamo baqal mikonam

 

migam natars divoone man k bahatam



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت18:54---16 فروردين 1392
سلام طناز جون مثل اینکه لینکمو کذاشتی اونجا فقط نگاش کنی.!!!!!تو این مدت که تبادل لینک کردیم حتی یه بارم نیومدی از این به بعد هرکدوم از لینکام بعد یه مدت سر نزنن حذف میشن توهم اگه میخوای جزو دوستای من بمونی همیشه بیا سر بزن عوضش منم میام وگرنه لینکت حذف میشه عزیزم

amir
ساعت2:21---3 فروردين 1392
elahi ghorbone delet beram

مصطفی
ساعت15:08---2 فروردين 1392
سلام سال نو مبارک
از نظر تم فونت وبتون قابل قبول نمیگم خوبه اما قابل قبول
اما یکم بهم ریخته است
یکم مرتب و منظم ترش کنید موندگار تر میشه تازه می تونی انگلیسی و فارسی ها هم جدا نمایش بدی این جوری خارجی هم میشی تا عشقتم بیاد ببینتش بیشترم خوشش میاد
من مهندس کامپیوترم دوست داشتی راهنماییت کنم بهم ایمیل برن
موفق باشی
بابا من فکر کردم خارجی نوشتی اینا که فنگلیش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:,ساعت18:24توسط tannaz | |